CAL Rainbow Blanket part 2

De winter is aangebroken, hoewel je het in het grootste gedeelte van Nederland nog niet echt hebt kunnen merken.
Terwijl ik dit schrijf, stort er een regenbui uit de hemel waar je U tegen zegt.
Tussen de wolken door kan ik al een klein dapper stroompje zonlicht waarnemen die de wolken graag wil verdrijven. Het begint te lijken op ‘vals licht’, precies het soort licht dat je hebt voordat je een onwijs mooie heldere regenboog kan zien.

Ik kan echt heel kinderlijk blij worden van dit soort klein natuurverschijnselen. Net als veel van jullie waarschijnlijk, heb ik me altijd aangetrokken gevoeld tot mooie heldere kleurtjes. Als kind kocht ik al allerlei soorten katoen om hier vriendschapsbandjes van te knopen in de kleuren van de regenboog. Gewoon, omdat de combinatie van kleuren vrolijk en magisch is. Een regenboog voelt magisch. Soms wil ik me hullen in een regenboog, zeker als het vreselijk donker en koud buiten is en ik gewoon even weg van de wereld wil zijn.

Hoe tof zou het zijn als je je soms kunt hullen in een regenboog van kleuren die je helen? Heerlijk!
En dat kan nu!
Want ik heb een super gezellige regenboogdeken ontworpen die je kunt haken, ook als je een beginner bent!

CAL-colors-avatar

Kijk nou toch naar die heerlijke kleurtjes <3! Om op te eten zo lekker!

Stylecraft Special DK is een garen waar ik erg gek op ben om de volgende redenen:

  1. Het garen haakt heerlijk en is ook goed uit te halen bij foutjes.
  2. Het blijft mooi als je het wast en droogt.
  3. Het voelt heerlijk licht, zacht en warm.
  4. Mooie diepe en vele soorten kleurtjes.
  5. Je krijgt 300 meter voor iets meer dan 2,50 euro! Niet zo heel duur dus voor zo’n goede kwaliteit!

color-info

En weet je wat echt onwijs tof is?
De leuke mensen van Echtstudio in Alphen a/d Rijn willen graag met ons samenwerken en hebben een pakket samengesteld.
Daarin zitten al deze 14 mooie bolletjes, waar je de hele deken van 140 x 180 cm mee kunt haken!
Hier krijg je dan ook nog een mooi gelukshangertje bij die je aan je regenboog kunt hangen! Voor extra geluk als het ware :).

Bestel je pakket nu hier! Voor maar 35,- euro!
logo

Ondertussen ben ik uiteraard al met de deken bezig. Komend weekend gaan Kayleigh en ik een filmpje opnemen waarin je kunt zien hoe je de vierkantjes haakt. Je gebruikt namelijk maar 1 patroon. Het ingewikkelde gedeelte is welke kleuren je per rij gebruikt en de volgorde waarin je ze vast maakt aan elkaar!
Dat ga ik per week allemaal uitgebreid uitleggen (vanaf 1 februari elke vrijdagavond komt het online te staan).

Zie hier alvast de helft van de deken. Ik ga nu beginnen aan de prachtige blauw-kleuren en daarna de paarsen!

rainbowblanketcal2

Hebben jullie er al zin in?!

 

 

10 comments

  1. Ik ben ook helemaal gek van de regenboog en wil graag meedoen. Mijn eerste grote project. Moet ik me ook ergens aanmelden? Morgen ga ik het garen bestellen.

    Like

    • Hoi Marieke, wat leuk! Er is een facebook groep waar je je evt. Voor aan kunt melden (CAL regenboogdeken), maar alles – het patroon en de wekelijkse updates – komen op deze blog te staan

      Like

  2. Hallo ik doe voor het eerst mee, en heb het patroon gevonden, leuk.
    Maar ik kan niet beginnen, ik zie de pdf niet die je kan ook voor het uitgebreide patroon.
    ik bedoel dus dat er staat bv 2 stokjes enz.
    Hoe kan ik die vinden

    Like

Leave a Reply

