Lente Mandala onderzetters

DSC_7218 Oh hoe heerlijk, de lente! Al dat groen, al die rondvliegende pollen en vogeltjes en bijtjes, al die prachtige planten die in bloei staan, vaak met de mooiste bloemen!

Dit zijn foto’s allemaal gemaakt in ‘mijn’ tuin (tuin van mijn schoonouders, waar ik nog steeds tijdelijk in het huisje achterin de tuin woon….). Ik help af en toe met het opknappen van de tuin, dus ik geniet er zelf ook van alsof het mijn tuin is 🙂

Lekker wild begroeid en hoewel mijn vriend liever binnen zit met dit weer (hij loopt al weken met tranende ogen en snotterende neus), probeer ik elke dag even in de tuin te zitten en te genieten van al het groen.

De bloemen die nu in bloei staan zijn snel weer uitgebloeid (die paarse gaan al helaas :() , maar inspireren mij eindeloos.

DSC_7204DSC_7206

DSC_7205

DSC_7212

DSC_7207

DSC_7215

DSC_7209

Technisch gezien is deze roos van de buurman, maar de tuinen lopen in elkaar over dus is ‘ie ook een beetje van ons ❤

DSC_7214

Kayleigh geniet alweer ruim 3 maanden van haar pas geboren zoontje en alle dingen die daarbij komen kijken en ik ben mij druk aan het voorbereiden op een toelatingsexamen die ik komende woensdag heb. Beiden dingen die ervoor zorgen dat we helaas niet zo veel toffe dingen met jullie kunnen delen als dat we zouden willen :).

Wel ben ik, geïnspireerd door de natuur van de late lente, wat voorbereidingen gaan treffen voor een volgend project 🙂

Wat zouden jullie hier allemaal mee maken?

springgarden1

Catania katoen kleuren: Petrol, kiwi, olijf, zandbruin, rose, burgund en hyacinth. Klinkt als een warme zomer in de tuin, vind je niet?

Greengarden1

Catania katoen kleuren: Petrol, oceaan, jade, zeegroen, kiwi, limoen, appel, anijs. Lekkere frisse kleuren en ik krijg helemaal trek om lekker fruit te eten :).

springgarden2 Greengarden2
Begin juni was mijn schoonmoeder jarig en ben ik een dagje even druk aan de haak geweest om vrolijke onderzetters te maken die ze al een tijdje graag wilde :). Hiervoor heb ik het patroon van Barbara Smith (Made in K-Town) gebruikt, maar alleen de laatste toer weg gelaten omdat ik niet zo van kanten randjes hou.
Ik wil ze zelf ook graag, dus ik ga na mijn vakantie er vast nog een paar haken. Hoeveel vrolijker kunnen onderzetters zijn?!

DSC_7198DSC_7199DSC_7200DSC_7202

Geniet van het mooie weer lieve mensen en maak mooie dingen tijdens de vakantie!

One comment

Leave a Reply

